ZU Ljekarna Bjelovar otvara javni natječaj za jednostavnu nabavu, za ponudu za servis i ovjeravanje: vaga, tlakomjera ili vaga i tlakomjera.
KOMUNIKACIJA S NARUČITELJEM:
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija/podataka između Naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku, elektroničkim sustavima komunikacije (putem e-maila na adresu Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu).
Iznimno, (u skladu s člankom 63. ZJN 2016.) Naručitelj i gospodarski subjekti mogu komunicirati usmenim putem ako se ta komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupka nabave, pod uvjetom da je njezin sadržaj u zadovoljavajućoj mjeri dokumentiran.
Ključni elementi postupka nabave uključuje ponude.
Članovi Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu su:
- Predsjednik, osoba zadužena za komunikaciju s zainteresiranim gospodarskim subjektima:
Klara Stjepanović, univ. bacc. oec.; tel: 043/ 638-183, mob: 091 612 6852, email: racunovodstvo@ljekarna-bjelovar.hr
- Član: Tatjana Cirhan Lamza, mag.pharm.; tel: 043/ 883-390, mob: 091 190 5087, email: tatjana@ljekarna-bjelovar.hr
- Član: Alen Hajtić, farm.tehn.; mob: 097 7600 618, email: alen@ljekarna-bjelovar.hr
TROŠKOVNIK:
Ponuditelj nema parvo mijenjati Troškovnik, a ukoliko uoči nedostatke ili smatra da ga treba mijenjati, dužan je o tome obavijestiti Naručitelja.
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta.
Jedinične cijene svake stavke Troškovnika i ukupna cijena moraju biti zaokruženi na dvije decimale.
Ako određenu uslugu, naknadu ili trošak Ponuditelj neće naplaćivati ili je uračunata u neke druge stavke Troškovnika, Ponuditelj je obvezan upisati iznos 0,00.
Ako Ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost mjesto predviđeno za upis poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
Izuzev navedenog u prethodnom stavku, Ponuditelj mora ispuniti cijenama sve stavke (stupce i retke) Troškovnika. Prilikom popunjavanja Troškovnika Ponuditelj ukupnu cijenu stavke izračunava formulom: (umnožak količine stavke i jedinične cijene stavke) x PDV %. Jedinična cijena stavke i ukupna cijena stavke upisuju se u eurima.
Ako Ponuditelj ne ispuni sve stavke Troškovnika ili promjeni tekst ili količine navedene u Troškovniku, smatrat će se da je takav Troškovnik nepotpun i nevažeći te će ponuda biti odbijena kao nepravilna.
Ukoliko dostavljate ponudu za:
- Servis i ovjeravanje vaga molim popuniti samo Troškovnik 1.
- Servis i ovjeravanje tlakomjera molim popuniti samo Troškovnik 2.
- Servis i ovjeravanje vaga i tlakomjera popuniti samo Troškovnik 3.
ADRESE LJEKARNIČKIH JEDINICA NARUČITELJA:
- LJEKARNA 1: Bjelovar, Petra Preradovića 4
- LJEKARNA 2: Bjelovar, Augusta Šenoe 12
- LJEKARNA 3: Bjelovar, Borisa Papandopula 26
- LJEKARNA NOVA RAČA, Nova Rača, Trg Stjepana Radića 48
DOSTAVA PONUDE:
Ponuda se dostavlja sustavima komunikacije koja nisu elektronička, na način da čine cjelinu, na adresu Naručitelja, u zatvorenoj omotnici.
Ponuda se sastoji od popunjenog Ponudbenog list i Troškovnika (prilog)
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
– ZU LJEKARNA BJELOVAR
– n/r Stručno povjerenstvo za jednostavnu nabavu,
– Petra Preradovića 4, 43000 Bjelovar
– Nabava “Servis i ovjera vaga i tlakomjera”
– ‘’ne otvaraj’’
NAPOMENA: na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice navodi se: naziv i adresa Ponuditelja.
OSTALE ODREDBE:
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda mijenjati svoju ponudu ili od nje odustati.
Ponuditelj je obvezan izmjenu ili odustanak od ponude dostaviti na isti način kao i osnovnu ponudu s naznakom da se radi o izmjeni ili odustanku.
Ponuda koja nije pristigla u roku za dostavu ponuda neće se otvarati i vraća se Ponuditelju neotvorena.
Rok za dostavu ponude: 30. studeni 2023. godine, do 15:00 sati.