BESPLATNA DOSTAVA IZNAD 35,00 EUR.

BESPLATNA DOSTAVA IZNAD 35,00 EUR.

ZU Ljekarna Bjelovar otvara javni natječaj za jednostavnu nabavu, za ponudu za servis i ovjeravanje: vaga, tlakomjera ili vaga i tlakomjera.

KOMUNIKACIJA S NARUČITELJEM:

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija/podataka između Naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku, elektroničkim sustavima komunikacije (putem e-maila na adresu Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu).

Iznimno, (u skladu s člankom 63. ZJN 2016.Naručitelj i gospodarski subjekti mogu komunicirati usmenim putem ako se ta komunikacija ne odnosi na ključne elemente postupka nabave, pod uvjetom da je njezin sadržaj u zadovoljavajućoj mjeri dokumentiran.

Ključni elementi postupka nabave uključuje ponude.

Članovi Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu su:

Klara Stjepanović, univ. bacc. oec.; tel: 043/ 638-183, mob: 091 612 6852, email: racunovodstvo@ljekarna-bjelovar.hr

TROŠKOVNIK:

Ponuditelj nema parvo mijenjati Troškovnik, a ukoliko uoči nedostatke ili smatra da ga treba mijenjati, dužan je o tome obavijestiti Naručitelja.

Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku, bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta.

Jedinične cijene svake stavke Troškovnika i ukupna cijena moraju biti zaokruženi na dvije decimale.

Ako određenu uslugu, naknadu ili trošak Ponuditelj neće naplaćivati ili je uračunata u neke druge stavke TroškovnikaPonuditelj je obvezan upisati iznos 0,00.

Ako Ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost mjesto predviđeno za upis poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.

Izuzev navedenog u prethodnom stavku, Ponuditelj mora ispuniti cijenama sve stavke (stupce i retke)  Troškovnika. Prilikom popunjavanja Troškovnika Ponuditelj ukupnu cijenu stavke izračunava formulom: (umnožak količine stavke i jedinične cijene stavke) x PDV %.  Jedinična cijena stavke i ukupna cijena stavke upisuju se u eurima.

Ako Ponuditelj ne ispuni sve stavke Troškovnika ili promjeni tekst ili količine navedene u Troškovniku, smatrat će se da je takav Troškovnik nepotpun i nevažeći te će ponuda biti odbijena kao nepravilna.

Ukoliko dostavljate ponudu za:

  1. Servis i ovjeravanje vaga molim popuniti samo Troškovnik 1.
  2. Servis i ovjeravanje tlakomjera molim popuniti samo Troškovnik 2.
  3. Servis i ovjeravanje vaga i tlakomjera popuniti samo Troškovnik 3.

ADRESE LJEKARNIČKIH JEDINICA NARUČITELJA:

  1. LJEKARNA 1: Bjelovar, Petra Preradovića 4
  2. LJEKARNA 2: Bjelovar, Augusta Šenoe 12
  3. LJEKARNA 3: Bjelovar, Borisa Papandopula 26
  4. LJEKARNA NOVA RAČA, Nova Rača, Trg Stjepana Radića 48

DOSTAVA PONUDE:

Ponuda se dostavlja sustavima komunikacije koja nisu elektronička, na način da čine cjelinu, na adresu Naručitelja, u zatvorenoj omotnici.

Ponuda se sastoji od popunjenog Ponudbenog list i Troškovnika (prilog)

             Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

– ZU LJEKARNA BJELOVAR

– n/r Stručno povjerenstvo za jednostavnu nabavu,

– Petra Preradovića 4, 43000 Bjelovar

– Nabava “Servis i ovjera vaga i tlakomjera”

– ‘’ne otvaraj’’

NAPOMENA: na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice navodi se: naziv i adresa Ponuditelja.

OSTALE ODREDBE:

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda mijenjati svoju ponudu ili od nje odustati.

Ponuditelj je obvezan izmjenu ili odustanak od ponude dostaviti na isti način kao i osnovnu ponudu s naznakom da se radi o izmjeni ili odustanku.

Ponuda koja nije pristigla u roku za dostavu ponuda neće se otvarati i vraća se Ponuditelju neotvorena.

Rok za dostavu ponude: 30. studeni 2023. godine, do 15:00 sati.

Skip to content