ODLUKE
- Odluka Ravnatelja o odabiru GS. za GRUPU I. – scan
- Odluka Ravnatelja o odabiru GS. za GRUPU I. – strojno čitljiv
- Odluka Ravnatelja o odabiru GS. za GRUPU II. – scan
- Odluka Ravnatelja o odabiru GS. za GRUPU II. – strojno čitljiv
- Prilog 5 – Upisnik o slanju i zaprimanju ponuda – strojno čitljiv
- Zapisnik o otvarnju, pregledu i ocjeni ponuda – GRUPA I. – scan
- Zapisnik o otvarnju, pregledu i ocjeni ponuda – GRUPA I. – strojno čitljiv
- Zapisnik o otvarnju, pregledu i ocjeni ponuda – GRUPA II. – scan
- Zapisnik o otvarnju, pregledu i ocjeni ponuda – GRUPA II. – strojno čitljiv
OBAVIJEST!
- Otvaranje ponuda: početak 27. svibnja 2024. godine u 12:00 sati u prostorijama Ljekarne 1.
- Pregled i ocjena ponuda: početak 27. svibnja 2024. godine u 13:00 sati u prostorijama Ljekarne 1.
Zdravstvena ustanova Ljekarna Bjelovar, Petra Preradovića 4, 43000 Bjelovar, objavljuje Poziv za dostavu ponuda za predmet nabave: „Razna uredska oprema i potrepštine“.
Rok za dostavu ponuda traje od: 09. svibnja 2024. godine, odnosno dana objave ovog Poziva na internet stranici (www.ljekarna-bjelovar.hr) i oglasnoj ploči Naručitelja.
Rok za dostavu ponuda traje do: 24. svibnja 2024. godine u 15:00 sati, odnosno do isteka roka za dostavu ponuda.
dokumentacija i prilozi:
Dokumentacija o nabavi za uredsku opremu
Prilog 2. – GRUPA I. Troškovnik
Prilog 3. – Tehničke specifikacije – strojno čitljiv
Prilog 4 – Kriterij kvalitete – rok isporuke
Prilog 5 – Upisnik o slanju i zaprimanju ponuda – prazno
Prilog 7 – Poziv za dostavu ponuda – scan
Prilog 7 – Poziv za dostavu ponuda – strojno čitljiv
Prilog 8 – Odluka Ravnatelja o imenovanju Povjerenstva za jednostavnu nabavu
Prilog 9 – Prijedlog – Ugovor o nabavi roba
Prilog 2. – GRUPA II. Troškovnik (Izmjena I.)