OBAVIJEST!
Otvaranje, pregled i ocjena ponuda održati će se u terminu koji je naveden u Pozivu (prilog 6) za dostavu ponuda.
Zdravstvena ustanova Ljekarna Bjelovar, Petra Preradovića4, 43000 Bjelovar (dalje u tekstu: Naručitelj), objavljuje Poziv za dostavu ponuda za predmet nabave: „Radovi na rekonstrukciji podrumskih prostorija u Ljekarni 1“.
Predmet nabave podijeljen je na grupe:
- GRUPA I. – građevinski radovi na rekonstrukciji podruma u Ljekarni 1
CPV: 45454000-4 (radovi na rekonstrukciji); Procijenjena vrijednost nabave = 17.000,00€
- GRUPA II. – elektroradovi pri rekonstrukciji podruma u Ljekarni 1
CPV: 45317000-2 (ostali elektroinstalaterski radovi); Procjenjena vrijednost nabave = 7.000,00€
Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22), za nabavu roba, radova i usluga procijenjene vrijednosti do 26.540,00 eura bez PDV-a, odnosno 66.360,00 eura bez PDV-a, Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22), već je obvezan provoditi postupak jednostavne nabave sukladno: Pravilniku o postupku nabave roba radova i usluga jednostavne nabave Zdravstvene ustanove Ljekarne Bjelovar URBROJ: 02-18-22/21.
Pojašnjenje o, uvjetima i zahtjevima Naručitelja, načinu izrade i dostavi ponuda nalazi se u dokumentu: Dokumentaciji o nabavi, koja je sastavni dio ovog Poziva.
Rok za dostavu ponuda traje od: 26. travnja 2023. godine, odnosno dana objave ovog Poziva na internet stranici (www.ljekarna-bjelovar.hr) i oglasnoj ploči Naručitelja.
Rok za dostavu ponuda traje do: 8. svibnja 2023. godine u 15:00 sati, odnosno do isteka roka za dostavu ponuda.
Naručitelj određuje, ukoliko se ne pojave razlozi za produljenje pojedinih rokova u postupku nabave (sukladno Dokumentaciji o nabavi) slijedeći raspored:
- Otvaranje ponuda: početak 11. svibnja 2023. godinu u 12:00 sati u prostorijama Ljekarne 1
- Pregled i ocjena ponuda: početak 11. svibnja 2023. godine u 13:00 sati u prostorijama Ljekarne 1
- Odluka o odabiru gospodarskog subjekta ili Odluka o poništenju postupka nabave do 24. svibnja 2023. godine.
U Bjelovaru 25. travnja 2023. godine.
Predsjednik Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu:
Klara Stjepanović, univ. bacc. oec.
Prilozi:
Dokumentacija o nabavi:
- Prilog: 1 Dokumentacije o nabavi – Ponudbeni list (zasebno za grupu I. i II.)
- Prilog: 2 Dokumentacije o nabavi – Troškovnik (zasebno za grupu I. i II.)
- Prilog: 3 Dokumentacije o nabavi – Izjava ponuditelja o prihvaćanju općih uvjeta (zasebno za grupu I. i II.)
- Prilog: 4 Dokumentacije o nabavi – Upisnik o slanju i zaprimanju ponuda (zasebno za grupu I. i II.)
- Prilog: 5 Dokumentacije o nabavi – Potvrda naručitelja o zaprimanju ponude
- Prilog: 7 Dokumentacije o nabavi – Odluka ravnatelja Ljekarne o imenovanju članova Stručnog povjerenstva za jednostavnu nabavu
- Prilog: 8 Dokumentacije o nabavi – Prijedlog Ugovora o nabavi roba radova i usluga (zasebno za grupu I. i II.)